Motorový vůz 810 517-3 / M 152.0517

Vozidlo bylo po svém vyrobení v roce 1982 předáno do RD Nové Zámky, kde bylo pravidelně vystavováno na výkony více než deset let. Od roku 1994 jezdil vůz ve Štúrově a po uplynutí dalšího takřka desetiletí byl předán v březnu 2003 do depa Poprad. V roce 2006 prošel stroj v Žilině poslední hlavní opravou u slovenského národního dopravce, v rámci které obdržel korporátní lak ZSSK tzv. „blonski“ a o nedlouho později se přesunul zpět do Nových Zámků, kde jezdil mimo jiné na trati do Zlatých Moravců.

V roce 2013, vozidlo jako již odstavené z provozu, získalo KŽC a motorák se stejně jako ostatní vozy ř. 810 KŽCD se podrobil v ještě v témže roce rozsáhlé opravě v ŽOS Zvolen, při které vozidlo obdrželo nový lak II v historizujícím polomáčeném stylu. Vozu však byly již v rámci opravy MH v Žilině vyměněny boční krycí plechy za nové, hranaté, což mu sice ubírá na historické podobě, na druhou stranu se toto řešení ukázalo jako více než praktické při údržbě vozidla.

Motorový vůz má v interiéru původní sedačky, ovšem nově čalouněné, do interiéru přibyly na konci roku 2014 informační panely – hlásiče zastávek. Vozidlo je označeno jako M 152.0517. Od října 2013 je pravidelně nasazováno na vozbu vlaků linky S 34 v Praze a na linku S 24 (Mochov). Motorák je současně nasazován jako provozní záloha na linku T5 – Podřipský motoráček. Vůz je označen původním kryšpínovým označením M152.0517.


 

Aktuality

M 262.0180 a M 152.0535

Katusice hlavní nádraží

Dovolená s motoráčkem skončila

Jako před 50 lety

Pražský motoráček – stálice v nabídce

Lužický motoráček nejezdí

Podlipanský motoráček v provozu

Bixovna na Šenovce

Nový pár vlaků T1 jako přípoj od cyklovlaku T2

Kde to je?

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009