749-253 opět v provozu

31.7.2018 Praha

T 478.1215 se vrátila po 2 letech odstávky do provozu. Lokomotiva naposledy jezdila v říjnu 2016 na dni PID v Čerčanech, kde „dojezdila“. KŽC poslal lokomotivu do dílen na hlavní opravu spočívající v GO spalovacího motoru, podvozků, kol, pojezdu a trakčních motorů.

První odzkoušení lokomotivy v ostrém provozu po vyvazovačce se odehrálo 28. 7. 2018 na výkonu Kokořínský rychlík. Lokomotiva však vykazuje provozní závady způsobené záběhem. Tyto závady odstraníme ve spolupráci s opravcem v nejbližších dnech tak, aby stroj mohl ve své traťové službě sloužit KŽC pln síly co nejdříve.

Odzkoušení lokomotivy proběhlo za účasti půjčeného brejlovce 750-096 dopravce KDS. A to pro případ, kdyby bylo náhle potřeba „náhradní trakci“ za zneschopněnou 253, která byla v záběhu a mohla by se porouchat, tak aby bylo čím odjet 1572/1573. 253 záběh zvládla, ale paralelně z důvodu závady na velkém vodním okruhu 749-006 operativně zaskočil brejlovec na výkon na 1576/1577.

Foto: Martin Malý

 

Aktuality

Bixovna na Šenovce

Nový pár vlaků T1 jako přípoj od cyklovlaku T2

Kde to je?

Bezdězák potkal strom

Podřipák stále v oblibě

Hektor po 2 letech v provozu

749-006 po renovaci

Rekreáky vyjely, počasí stálo za nic.

Rekreační vlaky vyjedou 23.5.!

Satalická křižování

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009