Pražský motoráček 2015

7.4.2015 Praha

Tradiční víkendový vlak pražské integrované dopravy letos zahájil 5. rok své existence. A kupodivu, i 5. ročník je z hlediska počtu přepravovaných cestujících úspěšný! Čím to je?

No, možná napovíme málo tím, že zájmu cestující veřejnosti jistě Pražák vděčí za skvělou propagaci PID, za atraktivní trasu a vynikající myšlenku ROPIDu, která před 5 lety stála u zrodu prvního pravidelně jezdícího historického vlaku v ČR navíc integrovaného do koncepce dopravní obsluhy území veřejnou dopravou.

Tam, kde se vedly učené řeči či teoretické myšlenky dnes asi fakt nic nejezdí, tak tu v Praze se dělalo, makalo a nevedly se akademické debaty, nýbržto se vymyslel užitečný produkt, který t.č. již pátým rokem oslovuje cestující a to čím dál tím víc. Přijďte se s nastávajícími jarními dny svézt po nejkrásnější pražské trati. Ani letos nebudete zklamáni. A navíc přijdete na chuť heritage trainu, česky pravidelně jezdícímu nostalgickému vlaku.

Titulní foto: 831-212 na výkonu Pražského motoráčku opouští žst. Praha hl.n.

Foto: 438

 

Aktuality

Podlipanský motoráček v provozu

Bixovna na Šenovce

Nový pár vlaků T1 jako přípoj od cyklovlaku T2

Kde to je?

Bezdězák potkal strom

Podřipák stále v oblibě

Hektor po 2 letech v provozu

749-006 po renovaci

Rekreáky vyjely, počasí stálo za nic.

Rekreační vlaky vyjedou 23.5.!

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009