Pražský motoráček 2015

7.4.2015 Praha

Tradiční víkendový vlak pražské integrované dopravy letos zahájil 5. rok své existence. A kupodivu, i 5. ročník je z hlediska počtu přepravovaných cestujících úspěšný! Čím to je?

No, možná napovíme málo tím, že zájmu cestující veřejnosti jistě Pražák vděčí za skvělou propagaci PID, za atraktivní trasu a vynikající myšlenku ROPIDu, která před 5 lety stála u zrodu prvního pravidelně jezdícího historického vlaku v ČR navíc integrovaného do koncepce dopravní obsluhy území veřejnou dopravou.

Tam, kde se vedly učené řeči či teoretické myšlenky dnes asi fakt nic nejezdí, tak tu v Praze se dělalo, makalo a nevedly se akademické debaty, nýbržto se vymyslel užitečný produkt, který t.č. již pátým rokem oslovuje cestující a to čím dál tím víc. Přijďte se s nastávajícími jarními dny svézt po nejkrásnější pražské trati. Ani letos nebudete zklamáni. A navíc přijdete na chuť heritage trainu, česky pravidelně jezdícímu nostalgickému vlaku.

Titulní foto: 831-212 na výkonu Pražského motoráčku opouští žst. Praha hl.n.

 

Aktuality

Šenovka: oprava přejezdu km 1,120

Provoz KŽC (koronavirus)

Rekreační rychlíky 2020 – kdy vyjedou?

Krokodýl na Liteňce

Provozní sezona KŽC 2020

Zahájení rekreačních rychlíků se blíží

749-006 na výletě na Šumavě

Nejmodernější motoráky v ČR brázdí Prahu přesně 1 rok

Rádia GSM-R do vozidel KŽC

Šenovka: obnova dráhy pokračuje

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009