M 262.1168 prochází obnovou laku

27.6.2011 Nymburk

Právě v těchto dnech se náš motoráček 831.168-0 podrobuje obnově svého laku. Kromě laku bylo nutné řešit i řadu karosářských problémů, které si přinesl ze své klatovské éry. Vykytovat nerovnosti, zacelit velkou díru ve střeše po odstranění vysílačky, vyrovnat krycí plechy mezi nárazníky a smetadly (notně zdeformované po mnoha střetech na přejezdech, které vozidlo prodělalo) i vydutý plech na boku vozu. Přinášíme Vám několik fotografií z aktuálně probíhající fáze. Nyní jsou na řadě podvozky a pak už popisky a další vnější prvky včetně 30 cm čelních pruhů.

Současně bude vůz po všech prodělaných opravách důkladně vyčištěn, uklizen, vybaven provozním inventářem, hasicími přístroji a vyzbrojen do výkonu. Intenzivní práce probíhají v nymburských dílnách a měly by být hotovy tak, aby vůz stačil již o tomto víkendu poprvé zasáhnout do provozu. I když dvaašedesátka s číslem 168 prošla remotorizací až v roce 1991, nové „polomáčené“ barevné schéma s oranžovými pruhy na čelech bude připomínat především éru let osmdesátých, která představovala svým způsobem vyvrcholení estetických kvalit barevného řešení tohoto typu vozů.

Foto: 155

 

Aktuality

Katusice hlavní nádraží

Dovolená s motoráčkem skončila

Jako před 50 lety

Pražský motoráček – stálice v nabídce

Lužický motoráček nejezdí

Podlipanský motoráček v provozu

Bixovna na Šenovce

Nový pár vlaků T1 jako přípoj od cyklovlaku T2

Kde to je?

Bezdězák potkal strom

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009