M 152.0656 / 810.656-9

Stroj byl vyroben jako jeden z posledních řady M 152.0 až v roce 1984 a z výroby byl dodán do depa Liberec. Odtud došlo v roce 1993 k převedení vozu na Slovensko do RD Zvolen. V okolí Zvolena jezdil až do roku 2004, kdy byl předán do depa Prievidza. V roce 2006 vůz obdržel nový korporátní lak slovenských železnic tzv. „blonski“ a o dva roky později se přesunul do depa Humenné, kde byl nakonec v červnu 2011 odstaven z provozu. V roce 2013, poté, co vůz zakoupilo KŽC, prošel rozsáhlou opravou všech celků v ŽOS Zvolen. Lak byl pro relativně dobrý stav prozatím pouze lokálně opraven. V prostoru pro cestující byly instalovány čalouněné potahy na sedačky a později i informační panely. Vozidlo jezdí v pravidelném provozu na lince S 34 v Praze s nezměněným označením 810.656-9.