M 152.0517 / 810.517-3

Vozidlo bylo po svém vyrobení v roce 1982 předáno do RD Nové Zámky, kde bylo pravidelně vystavováno na výkony více než deset let. Od roku 1994 jezdil vůz ve Štúrově a po uplynutí dalšího takřka desetiletí byl předán v březnu 2003 do depa Poprad. V roce 2006 prošel stroj v Žilině poslední hlavní opravou u slovenského národního dopravce, v rámci které obdržel korporátní lak ZSSK tzv. „blonski“ a o nedlouho později se přesunul zpět do Nových Zámků, kde jezdil mimo jiné na trati do Zlatých Moravců. V roce 2013, vozidlo jako již odstavené z provozu, získalo KŽC a motorák se stejně jako ostatní vozy ř. 810 KŽCD se podrobil v ještě v témže roce rozsáhlé opravě v ŽOS Zvolen, při které vozidlo obdrželo nový lak II v historizujícím polomáčeném stylu. Vozu však byly již v rámci opravy MH v Žilině vyměněny boční krycí plechy za nové, hranaté, což mu sice ubírá na historické podobě, na druhou stranu se toto řešení ukázalo jako více než praktické při údržbě vozidla. Motorový vůz má v interiéru původní sedačky, ovšem nově čalouněné, do interiéru přibyly na konci roku 2014 informační panely – hlásiče zastávek. Vozidlo je označeno jako M 152.0517. Od října 2013 je pravidelně nasazováno na vozbu vlaků linky S 34 v Praze.